You're The Only One

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 17, 2012

Random Update

Assalamulaikum... xjwb dosa.. 

da lama xupdate blog, i think it's really too messy tgk blog berabuk teda update. well, im being really busy through dis sem. eh? acyually da abis sem 3. masuk sem 4 da thn dpn. yeay! maybe it's not too late for me to say congrats to all my class-mate. again, kita lulus 100%. we work together we pass 100% together. harap2 lps ni semua dpt sama2 naik sem smpai ljm kay? :) aamiin. 

so, 2012 nda lama lgi akan melabuhkan tirainya.. sehhhh... too many kngn phit n manis along dis year. :) and i do enjoy each of the moments. :) thanks to all y contribute sepanjang perjalanan saya thn ni. :) you guys are real n great! dis year i do know who are my true friends and who are the fake one. *okay, malas mo mention bnda bikin sakit hati... so let it be. once you hurt me, i will remember your name for entire of my life. 

story bout friendship, i don't know but, saya sayang 2 org ni. okay2, saya mention nama kamu. sorry. Azureen binti Amir & Aliscia Johnny. :) let me story sikit aaa.. Jureen, start rapat sejak awal sem 2. lupa pula mcm mna kita blh rapat but it just happens g2 ja. :) and i really enjoying my time when im with you. sbb saya jadi diri sendiri kalau sama dia ni. sangat happening n gila orangnya. :D plg suka ketawa. dats y i like you. dia selalu bt saya ketawa tnpa henti. :D and 2nd one, AJ, rapat sejak sem 1. dari hari ke 2. kmi sama2 dari matrix tp tida penah jmp satu sama lain. d kolej baru bknal. :D semua kwn2 sa  dia kenal, n sa kenal semua kwn2 dia.. bilik kami selang 1 seja :D so salu jg ketuk2 bilik dia, gossiping n chit chatting. *normal okay utk perempuan.
then, finally, jadila 3 musketeer d kelas. terdiri dr ME, AJ, n JUREEN. :D i love you both! 

bout my lovely boyfie y hensem. :D *sila muntah* he's being nice. even byk sgt mslh, kmi salu gdh, salu marah2, salu merajuk2, but at the end, we make up n our feeling gettin stronger each day. and dis year, on 1st September 2012, kmi celebrate 1st anniversary.. yeay! 1 thn lebih suda (ikut msa sa taip ini entry)... and for you my love, thanks for being there for me on my hard n tough time. eeeeeee, sa sayang kau.. :3 seriously, he is the best thing had happened to me sepanjang 20 thn sa hidup skrg ni. :) and im really sorry utk my behave y kdg2 menyakitkan hati tu. :) tida sengaja ba, sbb sa sayang kau kan. :p 

so, cer2 lain sa malas mo kasi cerita semua sbb nanti tida best kalau baca entry pnjg bejela-jela kan? till then darls. :) much love, me. :*

No comments: