You're The Only One

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 24, 2012

E-Day. i'm lovin' it. :))

hey2... hello fellows.. :)

okay, yesterday was 23rd aight? and it's the happiest day for all government workers... kenapa? kenapa?
sebab "Hari Gaji Se-Malaysia" and it's also " Allowance Day @ Elaun Day" for all kkm student.. hari ni la hari untuk menghabiskan duit.. haha! enda baaa... hari shopping orang bilang... and yeah, for girls, kalau suda dapat duit apa lagi mau buat kan.. shopping lil bit... eat this and that.. and here are some thingy i wanna share... saya beli kemarin/semalam.. :D

i bought 2 new shawl. :3

well, i'm pretty sure my sis will envy me.. :p i'm freakin' obsessed with all leopard printing.. tp tida la sampai mau beli jaket leopard print baa.. i hate animal abuse.. >.< give middle finger to illegal hunter aaa.. jangan kamu pandai2 beli barang2 begitu... 1st shawl yang di atas tu, it's called cotton shawl.. lama suda tapi jarang2 jumpa cotton shawl yang ada 2 tone warna and the color is so rare.. jarang jumpa baa.. kebetulan tahun ni warna baju kelas kami is "RED" weeeeeeeeee~ :D jadi kunun saya kasi matching la.. *tidak salah ba kan? 2nd shawl i bought yesterday yang di bawah tu, it's called leopard print tudung bawal. ramai suda orang pakai begini.. jadi saya pun mau try kunun.. i envy with my sis.. dia selalu up-to-date... i do admit kebanyakan shawl2 saya ialah barang buangan my sis.. haha! dengan kata lain, kakak saya derma baaa.. shawl2 dia sampai 4,5 beg... last2 dia bagi saya separuh shawl dia.. sbb dia boring pakai. :p sharing is caring ba kan? haha! :D 

2nd :: new skirt.. :D and it's leopard print again! 

naaaa. kan.. suda saya bilang... i'm freaking obsessed with all leopard printing.. :D well, it quite popular recently kan? tp apa2 pun... yang penting saya happy.. ada new clothes.. boleh pakai time dating sama my prince. :D lama2 kalau shopping begini boleh suda saya buka bisnes kali.. :D hahaha! 

till then, toodles guys.... thanks for reading. :) 


No comments: