You're The Only One

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

GoodBye Green, Welcome BLUE :)

so, today was a really meaningful day.. especially to us... after been through this 'killer semester' now, it's almost the end... :) and it's not late to wish all my dear fellow friends CONGRATULATIONS guyssss... yeay! we did it! kita berjaya harungi sem yang paling tough antara semua sem... 

" WE WORK TOGETHER, WE PASS 100% TOGETHER" 
moto kelas yang kita pegang sampai akhir Tahun III sem II nanti... and we did it for our first try... *big clap for ourselves.. :) 

heartbeat semua orang termasuk saya sangat-sangat tidak stabil bila menunggu keputusan peperiksaan semester akhir kena umum, and when the time kena bagitau JP ambilan Julai 2011 LULUS 100%, we all crying.. a meaningful tears, a joyful tears.. akhirnya semua usaha kami tidak sia-sia, well, pretty cool la kan? sepa tidak bangga, bila 116 student pass a killer semester... :') saya sangat gembira bila tau lulus cause when i'm in sem I i did failed in one code subject.. *sigh* teruk kan saya? apa tidak, main-main seja and enjoy berabis. sampai study lupa. :p so kali ni saya mau tebus balik la kunun.. and it works babes!!! 

and finally, sem depan saya dapat duduk sama-sama dengan kumpulan.. i do miss them... and i do miss AJ... rindu mau duduk dekat dia.. rindu mau duduk dkt kumpulan 2.. :'( saya rasa tida lengkap bila duduk di depan.. mau chit-chat, ngumpat-ngumpat sama-sama babes-babes saya tida dapat.. nvm, next sem i'll meet u guysss.. yeay!!! so, just now i wanna say thanks to all yang contribute secara langsung dan tidak langsung sepanjang minggu peperiksaan, kepada family, kawan-kawan, Hisyam, siapa-siapa yang ada wish Gud Luck, uncle peter sebab pembekal makanan, macik dewan makan sebab bagi makanan (saya bayar juga RM 150), mark zuckerberg sebab kasi sedia facebook untuk saya online, Celcom Broadband sebab provide internet, semua-semua laa.. thanks kay? :3

muka gembira bila kena umum result! goodbye bip hijau, welcome bip biru! senior!! Tahun 2 sem I menanti


akhirnya kita sudah lalui all joyful, shit, funny, enjoyable, crying moments together.. tidak kira la sama sepa.. and to all who've been witness kepada event-event yang berlaku sepanjang Tahun I sem I dan Tahun I sem II bersama-sama saya, i wanna say THANK YOU SO MUCH! i do have fun...

so, see u guys in SEMESTER 3.. enjoy our holiday... :) have fun and stay beautiful.. 


No comments: