You're The Only One

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 29, 2012

Buah Hati Baru

"Buah Hati" baru????? whooaaa... agak spekulasi title post saya kali... New Boyfie??? New crush??? saya ada orang baru??? NO laaaa... jangan salah faham kay.. maksud buah hati baru tu, actually.... my sis baru seja bersalin td petang, 29 May 2012, at 5.35 p.m... smart kan jam dia??? :D 

Unfortunately, saya tida dapat balik hari ni sebab mgu kokum baru seja abis td.. && saya rasa rugi tida dapat kiss2 & dukung2 tu baby boy... saya belum tau lagi nama dia apa... tp yang penting dia cute.. mcm auntie dia ni juga.. :))) *perasan kan?

Well, i just wanna congratulate my beloved Kak Long and hubby dia sebab dapat suda 2nd prince.. hasil usaha dan kerja keras yang bagus.. :p next year tmbah lagi aa.. supaya keluarga kita tambah besar & meriah... kalau ada kenduri senang buat kerja... bukan saya seja yang cuci piring.. LOL! & saya rasa anak buah saya Atif Nurqhan sangat beruntung sebab dia belum cukup umur 1 tahun suda dapat adik & i wanna wish him Happy Birthday Atif!!! :) his birthday on 30 May 2011.. which is today la kan?... naaaaa... semoga keluarga kami sentiasa sihat dan makin meriah... saya sayang baa kamu semua... :)) 

gambar buah hati saya yang baru... he's too cute!!! maigaddddd

si hensem yang ada adik baru time umur dia 1tahun.. i heart u.. :) 

saya harap nanti anak-anak saya pun comel-comel macam dorang-dorang ni... :p & saya rasa hairan kenapa boleh ada manusia yang boleh buang-buang baby-baby comel tu... kalau kamu tida mau, jangan la buang... even binatang pun sayang anak dorang woooo... bikin malu jadi manusia seja la kalau kamu tida mau anak kamu.. pandai buat, pandai la jaga baaa.. ishhh... tingu, saya memanas suda *offside story.

So, saya tida sabar sebenarnya mau balik rumah sebab mau jumpa baby-baby ni.. sure, rumah tambah meriah. and again, saya akan jadi babysitter... cuci lampin, buat susu, tukang ayun dan segele-gelenyeee.. tapi tida apa.. sebab dorang comel... :)))) so, towards people outside there, tolong hargai apa yang Tuhan bagi.. :) don't simply buat benda tanpa berfikir kay? Kalau suda buat dosa, jangan la kita tambah dosa lagi... maigaddd... baby are so cute... :) stay cool people. :) 



No comments: